2 תשובות
אפשר להשתמש באצבע כדי לצייר אבל זה הרבה יותר קשה ועט של האייפד ממש טוב ושווה את המחיר
ראיתי שיש עט דומה באלי אקספרס בסביבות 15 דולר בערך