(למבינים בלבד) צריך עט (stylus כזה אנע ארעף) בשביל לצייר כמו שצריך על אייפד?
ראיתי שהרבה אנשים שמציירים בתכנות כמו procreate וכל האלה משתמשים בעטים כאלה ובמקרה שלי אין לי כסף לapple pencil גם כן אפל הגנבים האלה כבר הוצאתי מספיק כסף על אייפד יש עט שהוא יותר זול שיכול לעבוד עם אייפד שהוא לא של אפל? מה העטים האלה בכלל עושים? הם באמת חשובים כלכך או שפשוט אפשר לצייר עם האצבע וזה יהיה סבבה?