5 תשובות
לגמרי
עכשיו כבר שהתרגלנו השגרה העמוסה והרגילה נראת בלתי אפשרית
אנונימית
ממש ככה הרגשתי שממש מיציתי
ויותר מזה הלמידה מרחוק רק הרסה לי כל מה שבניתי במשך חצי שנה
ככ ^^^^^
חחח לא
לא רציתי לחזור בשום מצב