התחברות הרשמה

אמאלה פדיחות אלוקים. למה רק לי זה קורה

אמאלה הייתי עכשיו בתחנת אוטובוס ואכלתי משהו שהזמנתי כשחיכיתי לאןטובוס
ואזז הקראש שלי בא מולי והייתי באמצע הביס והייתה לי פטרוזליה בשן אמאלה
איזה באסה אוף . להגיד לו משהו?
7 במאי 2020, 15:38
מבוכהבושהפחדפאדיחותפדיחות    
3 תשובות
חח יואוו טוב זה כמו בסרטים מגניב אבל הכל טוב הוא לא ישנא אותך בגלל זה
מ
מיה.
הוא ישכח לא נורא חח
Ben
חחח לא אל תגידי..הוא ישכח מזה בטח
H
Hah?
באותו הנושא:
אמאלה אמאלה תיכנסו בא לי לקבור את עצמי איזה פדיחה מה אני עושה עכשיו עם עצמי..
אמאלה אמאלה אמאלה פדיחה קשה אני לא יודע מה לעשות
אמאלה אמאלה אמאלה איזה פדיחות מה אני עושה אמאלה
אמאלה איזה פדיחות
אמאלה איזה פדיחות תיכנסוו
אמאלה נזכרתי באיזה פדיחה שקרתה לי בכיתה ח כמה נירא מ1-10
אמאלה איזה פדיחות בבקשה תנחמו אותי בפדיחות אחרות שלכם.
עד כמה זה פדיחה ? אמאלה בושות וואי
אלוקים אדירים, איזו פדיחה!
איזה פדיחות קרו לי בשבת אמאלה
אמאלה איזה פדיחות אני בוכה