התחברות
הרשמה
איך זה שאין עלייה במספר הנדבקים?
7 במאי 2020, 16:12
קורונה
חולים
נדבקים
עלייה
2 תשובות
כי לא בודקים..
R
RONI444418
כי צריך לחכות שבועיים ואז רק יראו תוצאות
F
French kid
באותו הנושא:
אם אתם נתקלים בשאלה שענו עליה מספר אנשים, אל לכולם אין מינוס ואי פלוס
מספר הנדבקים זינק בתוך יום אחד ל 344 דעתכם על זה?
נראלכם הגיוני שמהבוקר המספר של הנדבקים עומד על אותו המספר (9006)?
למה יש עלייה של אלף נדבקים ביומיים אם כולם בארץ בבידוד
איזה אינטרס יש לשלטון בסין להסתיר את מספר הנדבקים והמתים מהקורונה?
איך מספר הנדבקים כל הזמן עולה? הרי אנחנו בהסגר, איפה אנשים נדבקים?
מספר הנדבקים בקורונה הוא בערך כפול ממספר המחלימים. האם זה אומר שיש שיפור במצב?
מה דעתכם על זה שבבני ברק יש את מספר הנדבקים הגבוה ביותר?
איך לעזאזל חוזרים לשגרה אם מספר הנדבקים עולה מדי יום ואיתו גם הקורבנות?
שמעתם שמספר הנדבקים החדשים ירד וזה רק 8 נדבקים חדשים
איך זה ש10000 החלימו מקורונה אבל עדיין יש 16000+ נדבקים? המספרים של הנדבקים לא יורדים כאילו