11 תשובות
למה להיפגש עם אנשים. יש סיבה שאסור
לא,אסור. מותר מפגשים רק של בני משפחה.
ועדיין אסור להדליק מדורות גם ככה
ועדיין אסור להדליק מדורות גם ככה
התכוונתי מותר לחלק דוחות^^
היום לא לג בעומר..
לדעתי מותר
שואל השאלה:
ואנחנו נשמור על הכללים
ואנחנו נשמור על הכללים
אנונימית
שואל השאלה:
נו ומה זה התקהלות בציבור יפה שלי.
נו ומה זה התקהלות בציבור יפה שלי.
אנונימית
אסור מדורות גם אם זה בן אדם אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מותר.
אבל מותר.
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק מה הבעיה זה באמת לא מדורה ענקית ממש ממש קטנה רק כדיי לחמם מרשמלו ומותר להיפגש 20 אנשים ואנחנו רק 7 ובנוסף אנחנו עושים את זה בשטח פתוח
בדיוק מה הבעיה זה באמת לא מדורה ענקית ממש ממש קטנה רק כדיי לחמם מרשמלו ומותר להיפגש 20 אנשים ואנחנו רק 7 ובנוסף אנחנו עושים את זה בשטח פתוח
אנונימית
אסור להיפגש 20 איש
זה מדובר על התקהלויות בציבור לא בין חברים
זה מדובר על התקהלויות בציבור לא בין חברים
באותו הנושא: