5 תשובות
וכן, אם את אוהבת בריזר אז למה לא
לא חושבת שזה מעפן לשתות בריזר כי זה באמת טעים אבל כאילו לשבת על בירה זה שונה כזה... ואני לא יודעת להמליץ לך על בירות כי אני לא אוהבת, מקסימום תשתי מה שהוא שותה
לא, תשתי מה שאת אוהבת, אל תנסי להיות מה שאת לא ולהתחיל לחקור על בירות רק כי את יוצאת עם מישהו לבירה. אם את מעדיפה בריזר אל תתביישי בזה ותזמיני בריזר.
ואי מוזר להגיד קורונה חחחחחחחח
אני אישית ממש אוהבת קרלסברג
גם קורונה סבבה