17 תשובות
רצח
כן , זאת תקופה ארוכה ולמדתי גם להבין מי החברים האמיתיים שלי
כן די הרבה
קצת
:(?
ברור שהשתנתי בתקופה.. איך אפשר בלי להשתין
ואי אבל בזמן שמשתין לא קורא תמיד כל מה שכתוב במאה אחוז
כן
ואו כן
מנטלית ונפשית אני מניחה שכן, במראה לא חשבתי שממש אבל היום הלכתי לקוסמטיקאית שלי והיא אמרה שאני נראת כמו בן אדם אחר-
השתניתי מאד
בעיקר בחצי שנה האחרונה
כן
למדתי על עצמי דברים חדשים
כרגע טפו טפו אני במצב נפשי הרבה יותר טוב ממה שהייתי בהתחלה
מלא גם עכשיו אני צריך להשתין
כן, מקצה לקצה.
לגמרי.
לפעמים אני אוהבת את עצמי לפעמים לא
הכרתי יותר את המשפחה שלי
הבנתי מי החברים האמיתיים שלי
למדתי יותר טוב על התחביבים שלי
התחלתי לאכול טוב (בערך, אני מאוד רזה וזה קשה לי להשמין)
התחלתי לטפח את עצמי יותר
לאהוב סוגי לבוש שונים
תסרוקות שונות
אני חושבת שהבידוד הזה עזר לי לחלוטין!!
אני מכירה את עצמי הרבה יותר טוב עכשיו.
מאודד
ברמה מפחידה
רק הפכתי ללמדן ומשקיען יותר
לא ממש, האמת שאני גם ככה לא אחד שאוהב לצאת הרבה מהבית אז התקופה הזאת לא השפיעה עליי הרבה