6 תשובות
למה שלא תהיי? חח
שואל השאלה:
לא יודעת אני אוכלת תסביכים
אנונימית
אם את מרגישה ככה איתו אז שתדעי, שיחות ציניות זה דבר שממצה את עצמו בסופו של דבר..
אם זו סתם הרגשה כללית, אז כנרטה שאת היחידה שמרגישה את זה :)
אז יש מצב שלא הבנתי כלכך את השאלה שלך...
שואל השאלה:
זה לא היה שיחות ציניות ולא הבנתי. מה אני היחידה שמרגישה?
אנונימית
יכול ליהיות שכן
באותו הנושא: