4 תשובות
אממ אם הייתי במקומך הייתי אוכלת בשר שוב
כי זה משהו שאכפת בעבר ורק לפני שנה התחלת וכל האשמה שתרגישי בסופו של דבר יעבור, והאנמיה לא תעבור כל עוד את לא אוכלת טוב
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני לא טובה בהחלטות
אנונימית
תחליטי לפי הסדר עדיפויות שלך
אל תאכלי בשרים סטייקים כבדים אבל אולי תאכלי חזה עוף שניצלים ביצים שיתנו לך חלבון