7 תשובות
סקווידוויד
^ חחח סקווידויד צחקתי בקול
ולשאלה - ד"ר קליין באסותא, הוא גם הכי יקר.
ולשאלה - ד"ר קליין באסותא, הוא גם הכי יקר.
שואל השאלה:
כמה הוא לוקח?
כמה הוא לוקח?
אנונימית
זה אנדבידואלי לכל אחד שיעשה ניתוח
כן ד"ר קליין טוב לפי מה שרשום עליו
כן ד"ר קליין טוב לפי מה שרשום עליו
אנונימית
המנתח של אביבית בר זוהר
כן בטח ד"ר קליין זה רק יחסי ציבור!!! המומחיות שלו זה בחזה לא באף. גם מוסקונה זה יחצ
אנשים פה בלי מוח חושבים שעלות היא מקצועיות חבל שאתם מטעים אנשים.
אנשים פה בלי מוח חושבים שעלות היא מקצועיות חבל שאתם מטעים אנשים.
אנונימית
אף אחד כולם גרועים
אנונימית
באותו הנושא: