10 תשובות
לישון :/
הופעה טובה
קטע גם אי אפשר כי קורונה
בא לי לפתוח את הטלויזיה אבל השלט רחוק מדי
לחבק אותו ._.
סיבוב ברכב
את השכנה בת 60
וואעיי לאכול ג'חנון אבל אין בי כוחות לקום
90 סליחה