6 תשובות
תחזיקי תמקש y
די בטוח
שואל השאלה:
ובאקסבוקס??
ובאקסבוקס??
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
אה ובטלפון יש לך פשוט למעלה בין איפה שאת רואה את מי שבסקוואד שלך לבין ההגדרות של המשחק כפתור של מיקרופון ואני ממש נגרית נובית ואני לא יכולה להוריד פורטנייט למחשב אז אני משחקת בטלפון וזה כל כך לא נוח ובגלל זה אף פעם לא ניצחתי באמצע קרב יריות. אבל רוב הקילים שעשיתי זה עם סנייפר אז אני מניחה שאני אחלה צלפית.
אנונימית
בהגדרות תלכי לאייקון של הקול ותשני מpush to talk לopen mic