110 תשובות
המבורגר
מבחינתי המבורגר ובירה זה דייט
מבחינתי המבורגר ובירה זה דייט
אני בת ואני חושבת שתאכלי מה שבאלך בלי לדפוק חשבון לאף אחד.
אישה שתזמין המבורגר ובירה בדייט תקבל ממני טבעת
אנונימי
אני אוהב שהיא אוכלת מה אכפת לי מה
כל עוד זה כשר הכל טוב
לא משנה לי
בקטנה
אני בת, סטרייטית, שחושבת שאין יותר סקסי מאשר בת טורפת המבורגר.
שתאכל מה שבאלה העיקר שמה שהיא אוכלת לא ינבע ממקומות של "מה הוא חושב" וכו
הם אוהבים סלט.
המבורגר לא טבעוני זה מגעי*.
חוץ מזה הם לא אוהבים חיות טורפות הם אוהבים נשים עדינות עם לב לבעלי חיים.
המבורגר לא טבעוני זה מגעי*.
חוץ מזה הם לא אוהבים חיות טורפות הם אוהבים נשים עדינות עם לב לבעלי חיים.
בתור אישה ,
אני אוכל דווקא המבורגר
ואז אני אדע אם הוא באמת בקטע שלי חחח
-
גם אני באמת לא מבינה את השאלה הזאת שמופנית ל*בנים*
אני יאכל מה שבאלי לא מה שהוא "מעדיף "
אני אוכל דווקא המבורגר
ואז אני אדע אם הוא באמת בקטע שלי חחח
-
גם אני באמת לא מבינה את השאלה הזאת שמופנית ל*בנים*
אני יאכל מה שבאלי לא מה שהוא "מעדיף "
אממ אני אוהב בחורות עדינות אז בתור התחלה יהיה נחמד שזה יהיה סלט אבל יש גברים שדווקא אוהבים שהיא אוכלת הרבה
שתאכל מה שהיא רוצה
מה אכפת לי שתאכל מה שבאלה
הם אוהבים המבורגר.
סלט שהוא טבעוני זה מגעי*.
חוץ מזה הם לא אוהבים כאלה שהתזונה שלהם היא זהה לשל אוגר הם אוהבים נשים שאוהבות להנות מאוכל.
סלט שהוא טבעוני זה מגעי*.
חוץ מזה הם לא אוהבים כאלה שהתזונה שלהם היא זהה לשל אוגר הם אוהבים נשים שאוהבות להנות מאוכל.
אני אוהב שדופקות אותי אבל כל אחד והטעם שלו
אנונימי
אני בת, מה זה משנה מה אנחנו אוכלות?! העיקר שנאכל ונרגיש בנוח עם עצמינו! ואם כל היום אני יאכל גאנק פוד, זה משנה אותי? לא! העיקר שאני ארגיש שלמה עם עלמי. מי שלא טוב לו יום טוב לו
בתור בת אני אומרת לך שאני שאני יאכל מה שבא לי ומה שמתחשק לי באותו הרגע וגם את צריכה. ומי שלא טוב לו, יום טוב לו
ממש לא משנה לי
אויש נו שתאכל מה שבא לה
מה אני פה הדיאטנית שלה?
המבורגר זה פצצה, סלט זה מצויין, דיי להיכנס לאנשים לצלחת
מה אני פה הדיאטנית שלה?
המבורגר זה פצצה, סלט זה מצויין, דיי להיכנס לאנשים לצלחת
כי נשים שאוכלות כמו חיות טורפות הגוף שלהן לא נקי לעומת נשים עדינות וטובות לב שהגוף שלהן נקי עם ריח טוב.
עריכה: כן בטח כל הבנות עושות לי נימוסים כי אני נותנת עובדות. תתמודדו אני יותר נקייה מכל אחד פה.
עריכה: כן בטח כל הבנות עושות לי נימוסים כי אני נותנת עובדות. תתמודדו אני יותר נקייה מכל אחד פה.
טוב^ את תחליטי בשבילי אם אני טובת לב ואיך אני מריחה -___-
חזירה שמחזירה יקרה,
אם לא תצאי לי מהצלחת יש פה צבא שלם של קרניבורים שיכנסו לך עמוק לסלט נבטים.
כל אחד יאכל מה שהוא רוצה ומה שעושה לו טוב, לפי העקרונות שלו.
אם לא תצאי לי מהצלחת יש פה צבא שלם של קרניבורים שיכנסו לך עמוק לסלט נבטים.
כל אחד יאכל מה שהוא רוצה ומה שעושה לו טוב, לפי העקרונות שלו.
לא אכפת מה בנות אוכלות!
מה זה השאלות האלו?!
מה עוד הולכים לשאול על האתר הזה?
"בנים אתם אוהבים בנות ששותות נביעות או עין גדי?"
מה זה השאלות האלו?!
מה עוד הולכים לשאול על האתר הזה?
"בנים אתם אוהבים בנות ששותות נביעות או עין גדי?"
אני בת
אני לא אתיפייף ואוכל סלט בדייט
אני לא אתחיל לאכול כמו אוגר כי לבן אדם לא מתאים שאני אדפוק המבורגר
מצטערת באמת אבל כאילו אני אוכל מה שבא לי ואם לא מתאים למישהו שלא יהיה איתי(-_-)
אני לא אתיפייף ואוכל סלט בדייט
אני לא אתחיל לאכול כמו אוגר כי לבן אדם לא מתאים שאני אדפוק המבורגר
מצטערת באמת אבל כאילו אני אוכל מה שבא לי ואם לא מתאים למישהו שלא יהיה איתי(-_-)
זו פעם ראשונה שאני שומעת שאנשים טבעונים הם היגיינים יותר
תתפלאי אבל אני מכירה טבעוני מסריח
תתפלאי אבל אני מכירה טבעוני מסריח
איזה שטויות, גם המבורגר וגם סלט זה לגיטימי. שכל אחת תאכל מה שבא לה, זה טיפשי לשפוט מישהי על סמך מה שהיא בוחרת לאכול.
שתאכל מה שהיא רוצה
אנונימי
מה אכפת לי?
שיהיה לה לבריאות ובתיאבון, האופי זה מה שמעניין...
שיהיה לה לבריאות ובתיאבון, האופי זה מה שמעניין...
אני יאכל מה שבאלי
מתי שב א ל י !
מתי שב א ל י !
אני בת, וכל פעם שהייתי יוצאת עם בנים למסעדה בשרית זה היה לקחת את ההמבורגר הכי עסיסי ומושחת שיש.
אין שום בעיה לאכול המבורגר בדייט, זה לא פסול. וזה מעלה לגברים.
זה גם מצחיק לראות אחד את השנייה מתלכלים עם הרוטב, זה שובר מחסומים מניסיון.
אין שום בעיה לאכול המבורגר בדייט, זה לא פסול. וזה מעלה לגברים.
זה גם מצחיק לראות אחד את השנייה מתלכלים עם הרוטב, זה שובר מחסומים מניסיון.
לא אפסול מישהי אם היא לא תאכל המבורגר או משהו כזה
פשוט זה נותן יותר ביטחון ויותר כיף שאתה יודע שלא אכפת לה לאכול מולך
גם סלט זה כזה פלצני
פשוט זה נותן יותר ביטחון ויותר כיף שאתה יודע שלא אכפת לה לאכול מולך
גם סלט זה כזה פלצני
המבורגר טבעוני גם נחשב?
אנונימית
הלוואי שהדייט שלי יהיה ככה
מגיעים למסעדת בשרים
קונה המבורגר וציפס ענק
אוכלת את ההמבורגר מולו בלי להתבייש
זה הדייט הכי טוב שיכול להיות
מגיעים למסעדת בשרים
קונה המבורגר וציפס ענק
אוכלת את ההמבורגר מולו בלי להתבייש
זה הדייט הכי טוב שיכול להיות
מה--
לא אכפת לי מה שהיא תאכל smh
לא אכפת לי מה שהיא תאכל smh
אני בת וכשאני אהיה בדייט אני אוכל מה שפאקינג בא לי
וכן כנראה שאני אדפוק המבורגר וציפס ואם הוא לא מרוצה מזה הוא יכול לקפוץ לי
וכן כנראה שאני אדפוק המבורגר וציפס ואם הוא לא מרוצה מזה הוא יכול לקפוץ לי
אני אוכל מה שאני רוצה לאכול.
המבורגר
אני פחות אוהבת לאכול עלים
אני פחות אוהבת לאכול עלים
באמת שלא אכפת לנו
שתאכל מה שבא לה רק שלא תחליט לי מה לאכול
מה אכפת לי שתאכל מה שהיא אוהבת העיקר שתהנה!
המבורגר
תחשבו על זה יש בתוך ההמבורגר ירקות זה כמו 1+1 מקבלים גם סלט וגם המבורגר
תחשבו על זה יש בתוך ההמבורגר ירקות זה כמו 1+1 מקבלים גם סלט וגם המבורגר
אנונימית
בתור בת, בחיים אני לא יראה בן אוכל מולי המבורגר ואני יאכל סלט.. מה אני עז? ובת לא צריכה לחשוב פעמיים בכלל כאילו איזה בן יכול לאהוב בת שאוכלת לידו לא בנוח וכמו איזה חיית מחמד שאוכלת חסה ומלפפון. תאכלי המבורגר תחיי את החיים ואם הבן לא מקבל את זה הוא יכול להתקדם.
בשביל בנים זה גן עדן אם בת אוכלת המבוגר אם את מזמינה אותם זה טבעת
אם אוהבת אוכל כמוני אז זה באמת לא משנה לי מה היא אוכלת
המבורגר הכי טוב
המבורגר.
סלט
סלט, המבורגר מלא בשמן ועושה צרבת. אבל אם זה לא מטוגן אז לא אכפת לי
המבורגר עם בייקון וחביתה עם סלט בצד.
שכל אחת תאכל מה שבאלה וטעים לה אני בת ואני לא חושבת שאם אני אדפוק המבורגר זה אמור להוריד למישהו ממני
אני בת אבל אני לא מבינה למה לא אנחונו אמורות לצום?
אוקיי ואם באלי לאכול סלט? מה הבעיה בזה
אישית זה באמת טעים לי
אתם עושים מזה משהו רע
אישית זה באמת טעים לי
אתם עושים מזה משהו רע
מסכים עם honesty
אני לא טבעוני והמבורגר זה מגעיל לדעתי... אני גם לא אוכל הרבה מאוד בשר והאמת שסלט לדעתי יותר טעים
אני לא טבעוני והמבורגר זה מגעיל לדעתי... אני גם לא אוכל הרבה מאוד בשר והאמת שסלט לדעתי יותר טעים
עכשיו אני מרגישה מוזר להזמין סלט בדייט אני מעדיפה סלט על המבורגר בכל יום נתון זה פשוט מה שאני אוהבת אבל עכשיו אני פוחדת שיחשבו שאני פלצנית או מתביישת רק כי אני אוכלת סלט אני מבולבלת .....
וחזירה שמחזירה תפסיקי את מוציאה שם רע לכל הצימחונים והטבעונים (הרוב המוחלט של הקהילה לא מתנהגים ככה בבקשה תאמינו לנו )
וחזירה שמחזירה תפסיקי את מוציאה שם רע לכל הצימחונים והטבעונים (הרוב המוחלט של הקהילה לא מתנהגים ככה בבקשה תאמינו לנו )
אנונימית
סלט באמת יותר טעים ובריא, המבורגר סתם מלא בשמן ועושה לי צרבת. אני לא מבין איך אנשים אוכלים את זה. אני לא מסוגל בכלל לגעת בצ'יפס או במקדולנס או כל מה שדומה לזה
בתור צמחוני לא היה מפריע לי שהיא תאכל המבורגר כי אני לא מהצמחונים שמנסים לחנך אנשים אבל כן היה לי יותר כיף אם היא הייתה אטכלת גם משהו צמחוני
אנונימי
אמאלה אנונימית אני מזה מסכימה
לאכול סלט או משהו בסגנון זה נחשב פלצני למרות שהרוב שאוכלים את זה לא מנסים לשדר את זה
אני באמת מרגישה שעדיף לאכול איזה פיצה או משהו מאשר לצאת "פלצנית" רק אם אני מעדיפה סלט
סהכ שכל אחד תאכל מה שהיא מעדיפה באותו הרגע
לאכול סלט או משהו בסגנון זה נחשב פלצני למרות שהרוב שאוכלים את זה לא מנסים לשדר את זה
אני באמת מרגישה שעדיף לאכול איזה פיצה או משהו מאשר לצאת "פלצנית" רק אם אני מעדיפה סלט
סהכ שכל אחד תאכל מה שהיא מעדיפה באותו הרגע
איזה צביעות פה בתגובות.
מלא פלוסים למי שאומר ש"כאלו שדופקות המבורגר", מינוסים למי שאומר "סלט או משהו קטן". מה עם רצון האישה? מה אם היא בוחרת לאכול סלט ולא המבורגר? הרי זו הכוונה שלכם, שהיא תאכל המבורגר כי זה מה שהיא רוצה, ולא לאכול סלט בשביל לא להיראות שמנה. אבל במחשבה שלכם של שתי השניות לא חשבתם אם היא בכלל רוצה לאכול המבורגר. הגיון מוטעה של פמיניסטיות.
נמאס שבנות שמחליטות שהמבורגר זה לא בשבילן, שזה משמין ולא בריא, כאלו שדואגות לתזונה שלהן, או סתם לא אוהבות, מקבלות הייט מיותר מפמיניסטיות שאומרות להן לאכול דברים "גבריים". רק בשביל לשבור מוסכמות חברתיות ו"מגדר".
ממש התיפייפות. מישהו אשכרה אמר "היא מזמינה המבורגר, אני מוציא טבעת". ממש נעשתה פה תעמולה להזמנת המבורגרים בדייטים.
ולשאלה - בגלל ששאלו מה *אני* מעדיף, אני מעדיף שהיא תאכל סלט. זה עדין כזה. זה מתאים לאופי נשי. ובטח שאם אחרי הדייט נפרדים ומתנשקים לא ארצה גרפסים וריחות רעים מהפה. אבל כמובן, אני לא אעיר לה מה לאכול.
מלא פלוסים למי שאומר ש"כאלו שדופקות המבורגר", מינוסים למי שאומר "סלט או משהו קטן". מה עם רצון האישה? מה אם היא בוחרת לאכול סלט ולא המבורגר? הרי זו הכוונה שלכם, שהיא תאכל המבורגר כי זה מה שהיא רוצה, ולא לאכול סלט בשביל לא להיראות שמנה. אבל במחשבה שלכם של שתי השניות לא חשבתם אם היא בכלל רוצה לאכול המבורגר. הגיון מוטעה של פמיניסטיות.
נמאס שבנות שמחליטות שהמבורגר זה לא בשבילן, שזה משמין ולא בריא, כאלו שדואגות לתזונה שלהן, או סתם לא אוהבות, מקבלות הייט מיותר מפמיניסטיות שאומרות להן לאכול דברים "גבריים". רק בשביל לשבור מוסכמות חברתיות ו"מגדר".
ממש התיפייפות. מישהו אשכרה אמר "היא מזמינה המבורגר, אני מוציא טבעת". ממש נעשתה פה תעמולה להזמנת המבורגרים בדייטים.
ולשאלה - בגלל ששאלו מה *אני* מעדיף, אני מעדיף שהיא תאכל סלט. זה עדין כזה. זה מתאים לאופי נשי. ובטח שאם אחרי הדייט נפרדים ומתנשקים לא ארצה גרפסים וריחות רעים מהפה. אבל כמובן, אני לא אעיר לה מה לאכול.
את שתייהן אני מאוד אוהב
אבל אתה סותר את עצמך^^
אנונימית
דופקות המבורגר של הביוקר :) אני בעד שכל אחתתעשה מה שהיא רוצה ומה שטוב לה
מסכים כל כך עם קשת..
אני טבעונית אז מעדיפה לא המבורגר בשרי (סלט בדייט מרגיש לי מבאס רצח כי אני לא אוהבת סלטים במסעדות וכאלה וגם בשביל מה? את מי יש לי להרשים?) אבל לא אפסול קרניסט אפילו שאני איזה שבע שנים טבעונית וגברים (לפחות אלו שיצאתי איתם) נראה לי מעדיפים לאכול משהו טעים בדייט שלהם ושהבת זוג שלהם תהנה סהכ. האמת אחד הדייטים הכי מדהימים שלי היה על המבורגר טבעוני. באמת שאין כיף מזה שמרגישים בנוח לאכול בדייט כי בואו נודה בזה שזה תמיד משהו שאנשים לא אוהבים לדבר עליו.
מה שהיא אוהבת
אנונימי
ממש לא אכפת לי מה הגבר חושב על מה שאני אוכלת. אני אוכלת מה שטוב לי וגם משלמת על זה בסוף הארוחה ככה שבאמת לא תלויה בגבר שאני איתו
שתאכל מה שבא לה, מי אני שישפוט אותה
קשת בענן
אתה רשמת מה עם רצון האישה וממש כמה משפטים אחרי רשמת שאתה תעדיף שהיא תאכל סלט . ומה אם הרצון של אישה מסויימת לאכול המבורגר? זה לא אמור בכלל לעניין אתכם מה היא מזמינה לאכול . תפסיק להוציא את המרמור שלך תמיד על פמיניזם.
אתה רשמת מה עם רצון האישה וממש כמה משפטים אחרי רשמת שאתה תעדיף שהיא תאכל סלט . ומה אם הרצון של אישה מסויימת לאכול המבורגר? זה לא אמור בכלל לעניין אתכם מה היא מזמינה לאכול . תפסיק להוציא את המרמור שלך תמיד על פמיניזם.
אנונימית
אני בת, ואני אישית אוכל סלט כי אני אוהבת סלט, אבל אם הייתי אוהבת המבורגר (צמחוני, כי אני צמחונית), אז יאללה, מי דופק חשבון.
חח תמשיכו אתם עם הבשר המעובד שלכם מעניין לי תתחת מה אוהבים שנמצא לי בפה
אנונימית
אני אוהב שאת את!!!ולא איכפת לי המבורגר סלט זה סתם...חחח נחמד מה רע בהמבורגר;)
שתאכל מה שבאלה
עם היא דופקת המבורגר זאת בחורה לחתונה
המבורגר,הכי יפה כשהיא אוכלת.
ועוד יותר יפה כשהיא מפתחת מחלות בעקבות צריכה של מזון מהיר נכון?..
אנונימית
עד היום הכי הרבה התחילו איתי שתקעתי המבורגר אז העובדות מדברות עם עצמם (או משו כזה)
זה קל לומר המבורגר
אבל כשאתם יושבים באשכרה דייט
בואו נודה שלא הייתם רוצים שאני אזמין המבורגר
וגם זה לא רק המבורגר או סלט
אני נגיד מזמינה פסטה עם משהו
אותי מביך לאכול המבןרגר בדייט ראשון שני
ופשוט גם זה ריח לא משו מהפה אז אממ
אבל כשאתם יושבים באשכרה דייט
בואו נודה שלא הייתם רוצים שאני אזמין המבורגר
וגם זה לא רק המבורגר או סלט
אני נגיד מזמינה פסטה עם משהו
אותי מביך לאכול המבןרגר בדייט ראשון שני
ופשוט גם זה ריח לא משו מהפה אז אממ
אנונימית
אני אוהב בת שאוכלת איך שבא לה וזהו
אני אוהב שהיא אוכלת מה שהיא רוצה
לא אכפת לי מה יהיו התגובות כאן,אני אמשיך לאכול המבורגר כי זה פאקינג הדבר הכי טהור בכל העולם המגעיל הזה.
לא הבנתי בנים חושבים שמישהי תזמין המבורגר רק כדי לעשות להם נעים בעין
אנונימית
לאנונימית שרשמה לי "תפסיק להוציא את המרמור שלך תמיד על פמיניזם". אני אפסיק להוציא את המירמור שלי על פמיניזם כשהפמיניסטיות יפסיקו למרמר.
כנראה שלא קראת נכון, אני אמרתי שאין לי שליטה על בחירתה ושאני לא אעיר לה על בחירתה. אם תשאלי אותי (זאת השאלה), אני אעדיף שהיא תזמין סלט, זה כמובן לא הכרחי. מה שעיצבן אותי זה שבנות עושות פלוסים ומינוסים אודות מה שבנים יעדיפו שהיא תזמין, למרות שזו השאלה. כאילו שמי שמזמינה המבורגר היא מלכה ששוברת מוסכמות חברתיות ומי שמזמינה סלט נופלת כקורבן חלש לשובניזם ולסקסיזם.
אתם הופכים בחירה בין המבורגר לסלט למאבק על התפיסה הנשית.
כנראה שלא קראת נכון, אני אמרתי שאין לי שליטה על בחירתה ושאני לא אעיר לה על בחירתה. אם תשאלי אותי (זאת השאלה), אני אעדיף שהיא תזמין סלט, זה כמובן לא הכרחי. מה שעיצבן אותי זה שבנות עושות פלוסים ומינוסים אודות מה שבנים יעדיפו שהיא תזמין, למרות שזו השאלה. כאילו שמי שמזמינה המבורגר היא מלכה ששוברת מוסכמות חברתיות ומי שמזמינה סלט נופלת כקורבן חלש לשובניזם ולסקסיזם.
אתם הופכים בחירה בין המבורגר לסלט למאבק על התפיסה הנשית.
אישה שהאוכל האהוב עליה זה המבורגר מקדונלדס היא אישה לחתונה
באמת כל כך לא מעניין אותי.
ואני חייב לחזק את קשת, למה זה שגבר רוצה שאישה תאכל המבורגר ותשתה בירה זה דבר טוב וההפך לא? אני לא חושב שצריך לעניין לגבר מה האישה אוכלת (כל עוד זה לא מדאיג בריאותית, כמו אנורקסיה וכ'ו). לכתוב שתשלוף טבעת למישהי שתאכל המבורגר זה מוגזם ומוזר, אף על פי שאני מאוד אוהב המבורגר.
ואני חייב לחזק את קשת, למה זה שגבר רוצה שאישה תאכל המבורגר ותשתה בירה זה דבר טוב וההפך לא? אני לא חושב שצריך לעניין לגבר מה האישה אוכלת (כל עוד זה לא מדאיג בריאותית, כמו אנורקסיה וכ'ו). לכתוב שתשלוף טבעת למישהי שתאכל המבורגר זה מוגזם ומוזר, אף על פי שאני מאוד אוהב המבורגר.
מצידי שתאכל כבש כל עוד זה בגדר הטעם הטוב זה נחמד ביותר.
אנונימי
רק סלט מה זה?
שתעשה מה שבא לה זה ממש לא אכפת לי
דייט ראשון אני לוקח את הבחורה לשווארמה שתקנה איזה בגאט עם טחינה מצידי שתהנה שכל הפרצוף שלה יהיה עם טחינה שתטרוף את הבאגט הזה מול הפנים שלי
אם אני עושה את זה אז למה בחורה לא ?
אז מה אם היא בחורה שתכאל באיזה צורה שהיא רוצה ומה שהיא רוצה.
אם אני עושה את זה אז למה בחורה לא ?
אז מה אם היא בחורה שתכאל באיזה צורה שהיא רוצה ומה שהיא רוצה.
לא יקום ולא יהיה,רק סלט היא תאכל
אני לא חושב שאני אמור להיות זה שיחליט עליה מה לאכול ובכללי זה שיחליט עליה על החיים ,אבל אם אומרים או זה או זה ואני חייב להחליט אז ברור שהמבורגר ושתאכל עם הידייםם
אנונימי
אני אוהב בנות שאם בא להן סלט או משהו בקטנה הן אוכלות סלט או משהו בקטנה ואם בא להן המבורגר הן דופקות המבורגר בלי לדפוק חשבון
אנונימי
לא לא לא שום דבר רק סלט
הכל בסדר, אין בעיה בהמבורגר וסלט...
איזה מתייפייפים שאומרים שזה מעלה לאכול המבורגרים.
פשוט לא אכפת לי מה תאכלי
פשוט לא אכפת לי מה תאכלי
המבורגר כמובן
שתאכל מה שהיא רוצה,זה לא ענייני
אני אוהב לידפוק תבנות
חזירה שמחזירה-
צר לי לאכזב אותך אבל אני אתקע כמה אוכל שבא לי לא את ולא אף אחד אחר יגיד לי כמה לאכל. זה שאת אוכלת בכמות של אוגר וחושבת שאת "עדינה" ממש לא אומר שזה ככה. אין שום קשר בין כמה שאת אוכלת לעדינות. עדינות זו *תכונה*. אוכל זה *מצרך בסיסי*. אין קשר בין השניים. ותצאי מהצלחת של אנשים פה בבקשה תודה
לגבי השאלה- אנחנו ב2020 שכל אחת תאכל כמה שבאלה לאף אחד אין זכות להגיד שזה עדין או לא עדין
צר לי לאכזב אותך אבל אני אתקע כמה אוכל שבא לי לא את ולא אף אחד אחר יגיד לי כמה לאכל. זה שאת אוכלת בכמות של אוגר וחושבת שאת "עדינה" ממש לא אומר שזה ככה. אין שום קשר בין כמה שאת אוכלת לעדינות. עדינות זו *תכונה*. אוכל זה *מצרך בסיסי*. אין קשר בין השניים. ותצאי מהצלחת של אנשים פה בבקשה תודה
לגבי השאלה- אנחנו ב2020 שכל אחת תאכל כמה שבאלה לאף אחד אין זכות להגיד שזה עדין או לא עדין
אנונימית
אנונימית לכי תאכלי סלט
המקל של עמרם- מעדיפה לאכל נורמלי ולא להיות עיזה למשך כל חיי ביצס;)
אנונימית
נו בשביל בנות נורמלי=סלט
בשביל עזים=נורמלי
בשביל בנות=מה שלעזאזל באלי לאכל אתה לא תגיד לי מה אני יכולה לאכל ומה לא אני אוכל כמה שבאלי ומה שבאלי ומצידי תתפוצץ.
ואני לא מדברת ככה לאף אחד ממש הצלחת לעצבן אותי כרגע.
בשביל בנות=מה שלעזאזל באלי לאכל אתה לא תגיד לי מה אני יכולה לאכל ומה לא אני אוכל כמה שבאלי ומה שבאלי ומצידי תתפוצץ.
ואני לא מדברת ככה לאף אחד ממש הצלחת לעצבן אותי כרגע.
אנונימית
טוב האמת צחקתי בכל זה זה בסדר תרגעי אבל אני אמשיך
אני אוהב מישהי לא משנה מה היא תזמין
זה ממש לא משנה מה היא תאכל
זה ממש לא משנה מה היא תאכל
אנונימי
ממש לא אכפת
שיהיה בתיאבון, לא לדפוק חשבון לאף אחד
שיהיה בתיאבון, לא לדפוק חשבון לאף אחד
שתאכל מה שהיא רוצה העיקר שתישאר נשית
אם אני אוהב אותה, כל מה שהיא תעשה יראה בעיניי כסקסי.
אני צימחונית ואישה
אבל אני רוצה לענות גם על השאלה
גבר שמעוניין בך לא אמור להיכנס לך לצלחת (אלה אם כן מטעמי כשרות מהצד שלו וזה פחות מתאים לו)
הוא לא הבוס שלך והוא לא יגיד לך מה להכניס לפה ומה לא
את תאכלי המבורגר 1000 גרם והוא יאהב אותך עדיין אם הוא מעוניין בך ובאישיות שלך נקודה.
ושום אוכל לא יכניס אישיו ליחסים שלכם.
אבל אני רוצה לענות גם על השאלה
גבר שמעוניין בך לא אמור להיכנס לך לצלחת (אלה אם כן מטעמי כשרות מהצד שלו וזה פחות מתאים לו)
הוא לא הבוס שלך והוא לא יגיד לך מה להכניס לפה ומה לא
את תאכלי המבורגר 1000 גרם והוא יאהב אותך עדיין אם הוא מעוניין בך ובאישיות שלך נקודה.
ושום אוכל לא יכניס אישיו ליחסים שלכם.
יואו עשיתם אותי רעבה מכל הדיבורים על המבורגר
לשאלה- אני אוכל מה שבא לי. אני ארצה סלט באותו זמן? אני אוכל סלט. אני ארצה המבורגר? אז אני אוכל המבורגר.
אני לא נכנסת לאנשים לצלחת, ומינימום כבוד זה לא להיכנס לשלי גם כן.
אני בן אדם, אז אני אוכלת. בדיוק כמו כל בן אדם אחר בין אם הוא בן או בת.
לשאלה- אני אוכל מה שבא לי. אני ארצה סלט באותו זמן? אני אוכל סלט. אני ארצה המבורגר? אז אני אוכל המבורגר.
אני לא נכנסת לאנשים לצלחת, ומינימום כבוד זה לא להיכנס לשלי גם כן.
אני בן אדם, אז אני אוכלת. בדיוק כמו כל בן אדם אחר בין אם הוא בן או בת.
אנונימית
לא אכפת לנו בכלל וגם אני יודע שיש כמה בנות שמפחדות שיראו אותן אוכלות אז שתדעו שזה ממש לא משנה לנו
אנונימי