7 תשובות
תראי זה באמת תלוי במה הוא עושה שאת מרגישה ככה.
שואל השאלה:
בדיבור שלו
בדיבור שלו
אנונימית
אני הייתי מדברת איתו אבל שזה ישמע כאלו מהלב ולא שזה ישמע כאלו הוא "חייב" לך משהו
זה כל הקטע שאתם מתחילים לאט לאט לשבור את המחסומים ולהתהנהג כרגיל
תדברי איתו על זה מהלב (שיחת עומק כזאת) או שאם את מרגישה שזה כבר ממש מזלזל בך ופוגע בך אז אולי תקחו הפסקה או משהו
אם זה בקטע טוב של זוגיות , מצוין
בהצלחה אחותי
בהצלחה אחותי
קחי צעד אחורה, אז הוא יזכר שהוא צריך להשקיע בך
באותו הנושא: