התחברות
הרשמה
הכרתי אותו פנים אל פנים והחלפנו אינסטגרם
דיברנו והוא שלח לי עכשיו לילה טוב, מה לרשום? חח האמת כבר בוקר, או לילה טוב רגיל? רק הכרנו... מה לכתוב שלא ייבש מידי וגם לא מתאמץ
10 במאי 2020, 04:13
Instagram
2 תשובות
לילה טוב עם לב
S
Sweet as a devil
בוקר טוב עם סמיילי מחייך
א
או מיי גאד אה זה לא היא
באותו הנושא:
סוג של פריקה הכרתי לפני שנה מישהו אתיאסט אנטי דעת, אבל כולכך אהבתי אותו המשל למטה
הכרתי מישו בבסיס דיברנו יומיים ממש מלא פנים מול פנים, ועזבתי תבסיס ואני לא אראה אותו יותר, יש לו את המספר שלי
הכרתי מישהו מהמם במסיבה ודיברנו מלא וזה והחלפנו אינסטגרמים- נפרדנו לפני שעה לרשום לו משהו אני עכשיו, ? או לחכות שהוא
אקס של חברה שלי אמר שחבל שלא הכרתי אותך לפני ונישק אותי ודחפתי אותו ואמרתי לו
היום לפני 25 שנה סבתא שלי נפטרה, אני לא הכרתי אותה, זה הגיוני שעצוב לי?
מישהו בפארק ביקש ממני את המספר והכרתי אותו קצת לפני והוא זבל של בן אדם
הכרתי מישהו במקרה ברחוב, דיברנו מלא ובסופו של דבר התנשקנו והחלפנו מספרים. היום הוא התקשר אליי ודיברנו 35 דקות (המשך)
איך לרדת מבחור שהכרתי לפני כמה ימים שאני יודעת שלא רוצה אותי ואני חיה בסרט שכן?
לצחוק ולדבר עם הקראש זה התקדמות גדולה אם לא הכרתי אותו לפני?
הכרתי אתמול מישהי במסיבה והחלפנו מספרי טלפון
ממש דחוף. הכרתי איזה ילד והחלפנו מספרים. עכשיו