התחברות
הרשמה
השם פעולה של לשוחח זה שיחה נכון ?
?
10 במאי 2020, 10:40
לשון עברית
לשון
מילים
עברית
2 תשובות
כן חח כבר אמרתי לך
_
_candy_girl
כן
ל
לואי_טומלינסון
באותו הנושא:
הקראש הציע לי לדבר איתו בסקייפ שיחת וידיאו אבל אני מרגישה ככ מכוערת אוף, איך להתגבר על הפחד? ועל מה אפשר לשוחח?
אתם אנשים שכייף לשוחח איתם? איך ההיתם מגדירים את עצמכם משעממים או כיפיים לפתוח נושאי שיחה?
מה השם פעולה של לשוחח ולמצוא ?
אני בת 21 ונכנסתי לאומגל במטרה סתם לשוחח כי משעמם לי ואני לא מצליחה לישון
מה שמות הפעולה של המילים לשוחח ולמצוא
ככה רושמים נכון בעברית גבוהה? "ביקשת אמש לשוחח עמי"
למה אינני מצליח לשוחח בנורמליות עם אנשים?
למה היועצת לקחה אותי לשיחה לא כזה עניתי לה ולא שתפתי פעולה
בבקשה עזרה קשה לשני X. לשוחח שיחה של ממש כל אחת מטה אוזן לY שלה רק הZ. או הK יכול להביע מבלי חשש O!
צ'אטים לשוחח עם בני נוער לא רק מהארץ?
לשוחח עם אנשים - ערב טוב, היכן ניתן לשוחח עם אנשים סתם בקשר לחיים? אנשים בוגרים?