התחברות
הרשמה
בנים, מוריד לכם אם בנות כותבות ראשונות?
10 במאי 2020, 11:57
התאהבות
3 תשובות
מעלה
i
imperium
לא אכפת לי.
M
Malicious
לא, רוב הבנים גם יענו שההפך הוא הנכון, לי אישית לא כזה משנה מי מתחיל את השיחה.
M
Mello
באותו הנושא:
בנות מה מוריד לכם מבנים ובנים מה מוריד לכם מבנות?
בנות מה מוריד לכן מבנים ובנים מה מוריד לכם מבנות?
רק אותי זה מצחיק בצורה מעצבנת שיש בנות שמתלוננות על זה שמוריד לבנים מלאות ואז כותבות שגבר שחיף מוריד להן?
בנים מוריד לכם אם בנות כותבות יומן?
בנים- שמישהי כותבת לכם מאמי זה מוריד ממנה?
בנים- בחורה שכותבת עם שגיאות כתיב זה מוריד לכם?
בנים, בנות ששולחת לכם הודעה ראשונה מעלה/ מוריד?
בנים, מוריד לכם מבנות ששולחת לכם הודעה ראשונות?
בנות, איך אתן כותבות לידידים (בנים) שלכן "לילה טוב" ?
בת 15 עושה עגיל בלשון בראשון בנים מוריד לכם הייתם פוסלים בגלל זה?
בנים, אני כותבת שירים זה מוריד או מעלה?