התחברות
הרשמה
הגיוני שאני בשיעור פרטני בזום עם כמה בנות מהשכבה והמנהלת ואני בוכה כי המנהלת מתעלמת ממני?
10 במאי 2020, 15:54
זום
הגיוני
כן או לא
בכי
3 תשובות
לא סיבה לבכות
H
Happy Soviet Man
לא
למה לך לבכות מימנה?סתם אישה דוחה
_
_candy_girl
מה יש לבכות מזה
Y
Yafe
באותו הנושא:
בבקשה שאני לא היחידה שיש לה מחר שיעור בזום ב10 בבוקר ולא נרדמת?
אמרו שהשיעורים בזום זה עד 45 דקות הגיוני שאחת המורות שלי עושה לנו שעה וחצי שיעור? זה לא פייר,.,
מה הדבר הכי מביך שקרה לכם בשיעור בזום?
הגיוני שאני לא מסוגלת ללכת לשיעור פרטני במתמטיקה רק בגלל שהחברה היחידה שלי משם לא תבוא?
קרה לכם בשיעור בזום שמישהו פרץ לזום?
זה הגיוני שיש לנו שיעור בזום מחר?
כמה ילדים בכיתה שלכם בלי מצלמה בשיעור בזום?
וואי אין לי כוח לשיעורים בזום הבית ספר רוצה לעשות לנו שיעורים בזום
אתם יכולים לתת לי מוטיבציה לשים וידאו בזום בשיעור עם כל הכיתה?
אני עכשיו בשיעור מקוון בזום...
עד כמה זה נורא שאני לא אכנס לשום שיעור בזום?