התחברות הרשמה

יש כאן אנשים שמבינים בכתיבה או שכתבו פעם ספר/שיר וכו'?

אם אני רוצה לציין מספר כלשהו בתוך יצירה כתובה, עדיף לעשות אותו כתוב (1,2,3...), או כתוב במילים (אחד, שתיים, שלוש)?
10 במאי 2020, 19:49
כתיבהספרותמספרים    
4 תשובות
עדיף במילים
ב
בוּלשׂיט
במילים
!
!!I got blisters on my fingers
שואל השאלה:
גם אם אני רוצה לכתוב תאריך?
I
Invisible Pink Unicorn.
כן, גם אם זה תאריך זה יהיה יותר יפה ורציף במילים
.
.Wanheda
באותו הנושא:
אני לא מבינה אנשים שלא מכורים לכתיבה. איך אפשר לא להיות מכור לכתיבה?
יש פה אנשים שמבינים בכתיבה?
אנשים שמבינים בכתיבה כנסו
רק לאנשים שמבינים בכתיבה ויכולים להעביר על זה ביקורת
היי כתבתי שיר ראפ, מישהו פה מבין/לא מבין בכתיבה ורוצה לשמוע?
אנשים שמבינים בכתיבת שירים, אפשר עזרה?
יש פה אנשים שמבינים בכתיבה?
אנשים שמבינים בכתיבה .. מהי דעתכם?
אנשים שמבינים בכתיבה ובעברית
לאנשים שמבינים בכתיבת תסריטים קצת (משהו בקשר לזמנים)
אנשים שמבינים בכתיבה.. מהי דעתכם?