10 תשובות
כלום, זה לא כזה מוזר כבר ראיתי כאלה
שהיא בטח אוהבת בלו.
כלום
שהיא צריכה משהו שיעורר אותה בבוקר
זה סכה משקה אנרגיה
נאדה
שהיא כזאת מופרעת וזה
הייתי פוסל אותה לקשר האמת
לא בריא
אנונימי
כלום יש לי שתי בנות בכיתה שיש להן לוקר שלם רק של בלו אין שם בכלל ספרים
אבל הן סתם עושות את זה בשביל הפוזה
מושפעת
אני הייתי חושבת שהיא מושפעת והיא עודה אתזה בשביל פוזה.
*זה מה שאני הייתי חושבת*
שהיא צריכה את האנרגיה על הבוקר בדיוק כמו כולם. זה משקה אנרגיה לא אלכוהול או משהו ומניסיון אני הייתי בפסטיבל שלהם לפני כמה שנים וזה לא כזה ביג דיל באמת זה סתם