8 תשובות
כנראה לא מדויק. או שקר לך או שיש לך סחרחורת
זה ממש נמוך...
החום הממוצע צריך להיות 36.8 אם אני לא טועה.
שלי גם די נמוך (35.7)
לפחות אין לך חום...
לא
זה מאוד נמוך
34 זה חום מאוד נמוך, זה לא אמור להיות תקין ממש.
שואל השאלה:
אני מרגישה רגיל אבל מה זה אומר ?
אנונימית
כלום. אל תתייחסי
34 זה נמוך ממש...כנראה הייתה תקלה תמדדי שוב
אנונימית
תקשיבי טוב המד חום שמודדים במצח זה לא נכון בכלל צריך למדוד חום גוף כמו למשל בטוסיק שמודדים חום הוא הכי אמין ומדוייק ויש הוכחות ועובדות