8 תשובות
אקס של חברה הכי טובה
אנונימית
לא התאהבתי אבל הרגשתי משהו ולא עשיתי כלום כי פחדתי וגם ככה לא היה יוצא מזה משהו
כן.. בחבר של חברה שלי, ואני והוא חברים טובים.. אבל היה אסור לי לעשות עם זה כלום כי אני לא רוצה לאבד אותה....
אני עונה מאנונימי כי יש לו סטיפס והוא יודע איך קוראים למשתמש שלי
אני עונה מאנונימי כי יש לו סטיפס והוא יודע איך קוראים למשתמש שלי
אנונימית
כן
במאמן שלי שבכלל היה בזוגיות
בשינשין שלי
זה לא התאהבתי זה כאילו נדלקתי ואז עבר לי
במאמן שלי שבכלל היה בזוגיות
בשינשין שלי
זה לא התאהבתי זה כאילו נדלקתי ואז עבר לי
כן.
אנונימית
חח אני? מה פתאום... חיחי כן
אנונימית
אממ באקס של חברה טובה שלי
אנונימית
כן ... התאהבתי במישהו שהוא מוסלמי ואני יהודיה ולצערי הרב אני עצרתי את זה כי לא יכולתי לצאת איתו ואמאלה איזה בנאדם מושלם הוא לא מתחרטת שהכרתי אותו ...