8 תשובות
כן, באסה לכולם
בצדק ולטובה.
לגמרי
שואל השאלה:
הילדים ששורפים חיות זה רק אחוז ממש קטן של ערסים מטומטמים.
הילדים ששורפים חיות זה רק אחוז ממש קטן של ערסים מטומטמים.
ואוו נכון
שואל השאלה:
לא יודעת איך זה בעיר, אצלנו בחיים לא עשו משהו כזה
לא יודעת איך זה בעיר, אצלנו בחיים לא עשו משהו כזה
לא, סוף סוף לג בעומר שאפשר לנשום בו
כן ממש באסה
באותו הנושא: