4 תשובות
תגידי לה את זה, וגם שאת מסדרת את השעות שינה שלך..
את יודעת שעות שינה זה חלק הכרחי לבריאות שלנו אז שתקפוץ לך..
את יודעת שעות שינה זה חלק הכרחי לבריאות שלנו אז שתקפוץ לך..
לא סיבה מוצדקת כדאי לך לחםש תירוץ
את יכולה להגיד לה את זה, זה לא מגוחך.
אבל אם את רוצה תירוצים אז תגידי לה שלא הרגשת טוב, היה לך תור לרופא, אח שלך היה על המחשב וכאלה.
אבל אם את רוצה תירוצים אז תגידי לה שלא הרגשת טוב, היה לך תור לרופא, אח שלך היה על המחשב וכאלה.
את יכולה להגיד כי זאת האמת אבל זו לא סיבה מוצדקת
באותו הנושא: