15 תשובות
כן
לא
כן, כבר חזרו לשגרה אם לא ידעת.
אני לא בטוח בגלל לג בעומר אבל בכללי כן
כן
שואל השאלה:
אני מדברת על לג בעומר
אני מדברת על לג בעומר
אנונימית
אמא כן, אבא לא
נכון גם לגבי הקורונה וגם לגבי ל"ג בעומר
נכון גם לגבי הקורונה וגם לגבי ל"ג בעומר
לא
כן
אני לא חושב שלג בעומר אמור להשפיע על עבודה אולי משרדית כן
אבא שלי עבד כרגיל כל התקופה של הקורונה
לא.
כן.
באותו הנושא: