15 תשובות
לא, זה נוראי איך לא היה לך חבר עדיין

נו באמת ברור שזה בסדר יש כאלה שהם בני 20 שעוד לא בזוגיות.
הדור של היום...
ברור!! רק כשאת מוכנה לזה, גם אני בגילך ולא היה לי
חכי ל14 וחצי 15
אנונימית
יש לי אחות בת 15 ולא היה לה חבר. אני בן 13 ולא היה לי חברה
ברור
כן.
אנונימית
ברור שזה נורמאלי
כן ברור
בן 17 ולא הייתה לי.. הכל בסדר
אנונימי
ברור, להיפך זה גיל מוקדם למערכת יחסים.
בגילך מערכות יחסים הן לרוב לא רציניות וחסרות טעם.
כן
אנונימית
מהה זה מוקדם מדי חכי לגיל 15