9 תשובות
תלוי.. לדעתי זה יפה
זה ממש לא לזקנות, אבל זה תלוי בת כמה את
לזקנות..
זה יפה אבל מתאים לחורף, חכי שהמזג אוויר יתקרר קצת בינתיים שימי לקים בהירים זוהרים או פסטליים.
לדעתי זה תלוי..
או עם הבגדים או עם החורפ או הקיץ..
לדעתי זה יפה עכשיו אני עם אדום כהה:)
לדעתי זה מבגר
זקנות.