8 תשובות
בנתיים חודשיים.. אני עדין מסננת אותה
אנונימית
שואל השאלה:
וואו איך מסננים מישהו 7 שנים
וואו איך מסננים מישהו 7 שנים
חודש כבר
ממש בכוונה תחילה אני עושה את זה
ממש בכוונה תחילה אני עושה את זה
8 חודשים היא הגיבה לי וסיננתי אותה
אוף והתלהבתי שאני מסננת מישהי חודש
מה 7 שנים מהה
מה 7 שנים מהה
3 ימים
זה היה ריב אז יום שלם, אבל לא קשור לריבים זה היה חצי שעה וגם זה לא ידעתי מה לענות כלכך
לא זוכרת
באותו הנושא: