7 תשובות
כי שם אפשר להשתחרר ולהיות את עצמך בלי נאמנים
כי זה המקום היחיד שזה אפשרי בו
כי הם רוצים שישלחו להם הודעות
יכולים להוציא מה שיושב עליהם, ולקבל על זה יחס.
המשפט האחרון שרשמתי שם היה: אם יש פה גבר בסביבות גיל ה40 עם כרס ובירה, בוא דבר איתי בכיף.
זה לא מוזר...
זה לא מוזר...
כי זה כיף
כדי למשוך תשומת לב (בבקשה תדברו איתי אני עצובה ובודדה)
באותו הנושא: