5 תשובות
את יכולה להיכנס ולשים על מיוט, תגידי למורה שלך שלא נעים לך לדבר אבל את מקשיבה וסתם שתדעי שביקור סדיר זה חארטה ממש
אי אפשר להביא ביקור סדיר בגלל הקורונה, בקיצר הכול צ'יל אחותי
את אומרת למורה שלך שאין לך מיקרופון כרגע או מספרת לה על הבעיה האמיתית שבגללה את לא רוצה לדבר בשיעור, לא יביאו לך ביקור סדיר אבל את חייבת להיות בשיעורים בשביל הנוכחות ובשביל שתלמדי
אין ביקור סדיר בגלל הקורונה הכל טוב ;)
אנונימית
לא יביאו לך ביקור סדיר הלימודים אינם חובה כרגע
אני חושבת שאת צריכה לדבר עם המורה על הילדים שצוחקים עלייך זה ממש לא מקובל שתפספסי לימודים באשמתם