5 תשובות
לא לא שווה..סתם בזבוז כסף
לא נראלי...זה בזבוז כסף לקנות טלפון לחודשיים אז לא
שואל השאלה:
הטלפון שלי נהרס לגמרי אז אני חייב טלפון לבינתיים
אנונימית
לא כדאי, אם את מתכוונת להיות איתו רק חודשיים אין סיבה לקנות
אממ את יכולה לקנות שיאומי . זה מחירים מאוד זולים 400 +