5 תשובות
לא לא שווה..סתם בזבוז כסף
לא נראלי...זה בזבוז כסף לקנות טלפון לחודשיים אז לא
שואל השאלה:
הטלפון שלי נהרס לגמרי אז אני חייב טלפון לבינתיים
הטלפון שלי נהרס לגמרי אז אני חייב טלפון לבינתיים
אנונימית
לא כדאי, אם את מתכוונת להיות איתו רק חודשיים אין סיבה לקנות
אממ את יכולה לקנות שיאומי . זה מחירים מאוד זולים 400 +
באותו הנושא: