9 תשובות
בלי מגע
שואל השאלה:
חחחחחחחחח
בלי חיבוקים.
שואל השאלה:
יש סיבנ שאתם לא אוהבים חיבוקים?0-0
זה ליטרלי הדבר הכי כיף שיש
אני לא אוהבת שנוגעים בי

אני נהיית מאוד קפוצה ואלימה כשמתחילים לגעת בי
שואל השאלה:
חחח באמת?
דווקא מלא מחקרים מראים שחיבוק משחרר הורמון חיובי והוא מרגיע
(לפחות מה שאני קראתי)
חיבוק ארוך
שואל השאלה:
the real spiderman גם אניי:)