12 תשובות
לא מבינה מה הייתה הבעיה שתעשי כלים באותו הרגע שהיא אמרה לך?
יכולת לחסוך את כל זה.
אני עוברת גיהינום עם אמא שלי, אבל באמת הריבים שלכן ממש אבל ממש טיפשיים וניתנים למניעה.
אם היא מרביצה לך תתקשרי למשטרה
זה פשוט סיפור חיי תצאי מהבית לטיול תירגעי בנתיים תחזרי הבייתה ותדברי איתה תראי לה שלא מחנכים ככה וזה נגד החוקים אסור להרביץ לילדים למטרת חינוך אם ממש תכעסי המשטרה יכולה לטפל בזה אבל זה ממש מוגזם
אנונימית
אני מבינה מאיפה את באה,לא משנה מה שאת לא עושה לא בסדר.
ברגע שזה מגיע לאלימות פיזית יש לך את האפשרות לפנות לשירותי רווחה רק שתדעי❤
תנסי כמה שיותר להתרחק ממנה, כרגע אין מה לעשות (אם את לא רוצה להתקשר לשירותי רווחה) תצטרכי להקשיב להוראות שלה ובגיל 18 לעזוב..

אני יודעת שזה קשה אבל תזכרי שיש לך אנשים שיעזרו לך, בינתיים אני מציעה לך לישון הרבה אצל חברות שלך, ותזכרי שלא עשית שום דבר לא בסדר ❤ אם את רוצה לפנות אליי בפרטי אני אצא מאנונימי רק תגידי, אני אנסה כמה שיותר לעזור ולהקשיב
אנונימית
לכל האדיוטים שבטוחים שזה בסדר שמרביצים לה בגלל שהיא לא עשתה כלים באותה שנייה כדאי שתבדוק את עצמכם וזה בסדר אבל אם זה ככה כבר הרבה זמן ואת יודעת שהיא לא תפסיק תגידי למישהו,מורה או חברה קרובה כלשהי אם אין לך מישהו כזה לפני לרווחה/משטרה ,אני פה אם את צריכה לדבר עם מישהו.
שואל השאלה:
אמרתי לה בסדר בדיוק התכוונתי לעשות והיא באה וצעקה עלי שאני לא מקשיבה למרות שהתכוונתי לעשות
עזבו את זה היה לה יום הולדת וחשבתי על משהו טוב והיא באה וצועקת עלי למה רשמתי בתוך הברכה שאני מאחלת לי ולה קשר יותר טוב בקבוצה של המשפחה אני מדוכאת כבר נמאס לי היא מאימת עלי שהיא תשלח אותי לפנימייה ואני לא אחת כזאת היא פשוט לא מבינה אותי וגם עברתי חרם 6 שנים החיים שלי בזבל אף אחד לא באמת יבין אותי
אנונימית
זה באמת לא הגיוני, את יכולה להתקשר לרווחה אם את באמת רוצה❤
אנונימית
היי הכל בסדר... אבל באמת שאם היא ממשיכה כדאי לך לפנות למישהו...
מחזקת את זאת שענתה ראשונה.
זה ככה הורים מעצבנים מידי פעם וזה ככה צריך ללמוד לחיות עם זה
שתתגרש מאבא שלך או לא זה שהיא אומרת את זה לך זה לא כאילו את יכולה למנוע את זה זה בעיה בינהם זה שהורים מכניסים את הילדים לתמונה זה נוראי בעיניי.
לברוח מהבית לאיפה?? יש לך תוכנית? בית שתחיאי שם? לא ולא תגידי לי חברה בסוף יהיה לה נמאס לה ממך או אמא שלה . ולברוח זה לא פתרון את רק תיהיה רעבה בלי בגדים בלי מקלחת והיי היי בלי קוסמטיקאית יותר וכו..
אני לא יודעת כמה היא מרביצה או לא אבל אני מניחה שזה לא כזה דרמתי ואם כן בשבילך יש רווחה .
די לבכות יהיה טוב אל תקחי דברים ככה בדרמטיות.
את יכולה תמיד לדבר איתי אם את צריכה (:
שואל השאלה:
אבא שלי ואמא שלי כל הזמן מרכלים עלי בלילה אני לא יודעת על מה הם כל הזמן אומרים לי " אנחנו נעשה לך סנקציות " כל הזמןן
מחרימים לי לטלפון אומרים לי את לא תלכי לשם אם ככה ...
נמאס לי נמאס לי כבר כל החיים שלי אני רבה עם כולם יש להם גם חובות ועזבו את זה אני כל הזמן בדיכאון אני לא אחת שמראה את זה .
אמא שלי הפסיקה להאמין לי ואף פעם לא הרגשתי את זה באמת עד שהיום זה התפרץ...
חשבתי על להתקשר למדטרה אבל בגלל שזאת אמא שלי וקשה להם אני בכל אופן תמיד יאהב אותה אבל נמאס....
אף אחד לא יודע על זה באמת...
אנונימית
אנונימית יקרה,

שומע את הייאוש שעולה בתוכך ומטלטל את נפשך.
מתאר לעצמי כמה זה מציף לחוות לחץ ואלימות שכאלו מאמך.
נראה שהמצב מתסכל ומקשה עלייך לפרוש כנף, כמו משקולת כבדה שנסחבת מעל כתפייך..
כבר מהתגיות שנבחרו ניתן להסיק על התחושות שהגעת לדרך ללא מוצא, וכי את לכודה במציאות מלחיצה..
נדמה שמלבד האיום המתמיד שמרחף מעלייך, אוחזת בך בדידות מייסרת ומותירה אותך בתחושת חוסר אונים מחניק..
לא יכול לדמיין כיצד לחיות עם חששות ופחדים שכאלו זמן רב יכול לרסק..

למרות המתח והייסורים מצאת את הכוחות לשתף במה שעובר עלייך, וזה מראה על המון אומץ ונחישות..
אולי זה מעיד על קול בריא בתוכך שמייחל לתקווה ומבקש בהגנתך, ולהפוך את המציאות לבטוחה יותר..

מצרף ערוצים שאולי יוכל לסייע :
קו חירום ארצי למניעת אלימות במשפחה : 1-800-220-000 / 118
אל"י האגודה להגנת הילד : https://www.eli.org.il/

בנוסף את יותר ממוזמנת להגיע לצ'ט שלנו בסה"ר [סיוע והקשבה ברשת].
מצרף קישור מטה.
תוכלי להתכתב עם המתנדבות/ים באופן אנונימי לחלוטין כדי לשתף בקשיים, ולפרוק את כל מה שמטריד אותך.
אולי יחד תמצאי דרכים לפתוח דלתות ואפשרויות לקראת עתיד אופטימי ובריא יותר..
את לא לבד..אנחנו כאן איתך.

א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00

שלך,
מתנדב סה"ר