5 תשובות
זה פסיכולוגי
כן, זה נקרא התמכרות לקפאין.
עניין פסיכולוגי.. ואם לא זה או התמכרות לקפה או שיצרת לגוף תלות בקפה וזאת התגובה של הגוף אם את לא שותה קפה..
בטח קפה זה ממכר.
שואל השאלה:
זהו כי זה מהבוקר כואב בצורה חייתית אבל..ממש מטורף
זהו כי זה מהבוקר כואב בצורה חייתית אבל..ממש מטורף
אנונימית
באותו הנושא: