3 תשובות
שמעי זה תלוי
אני ראיתי רק בגלל ג'ייג'יי ובכללי השחקנים יפים ואני אוהבת את האווירה של הסרט
אבל אם אני אגיד את האמת העלילה לדעתי לא הייתה הכי וואו זה היה נדוש ולא מציאותי בכלל... פחות אהבתי את העלילה אבל כן אחלה להעביר את הזמן אז תנסי עוד איזה פרק
כן גם אני לא אהבתי על הפרק הראשון אבל המשכתי וזה כבר נהיה מעניין וסיימתי תעונה ביום.אחת הסדרות את חייבת ךהצשיך
זה ממש מעניין לדעתי תמשיכי אם בא לך וגם אם לא תאהבי תראי את הסדרה בשביל ג'יי ג'יי אבל מה שבא לך:)