13 תשובות
נופ.
כן
היה קצת קשה בהתחלה אבל בסוף כן
היה קצת קשה בהתחלה אבל בסוף כן
כן אני לומד כך מעולה
תאמת שלא אבל יש מקצועות שכן כי המורים יודעים ללמד נכון
אישית לא, שאר הכיתה כן.
אני פשוט לא יכולה ללמוד כשמסבירים לי, אני צריכה לשבת עם עצמי וללמוד לבד וככה אבין.
אני פשוט לא יכולה ללמוד כשמסבירים לי, אני צריכה לשבת עם עצמי וללמוד לבד וככה אבין.
תלוי באיזה מקצוע יש דברים שכן אבל יש גם הרבה דברים שלא
שואל השאלה:
לול מי שאמר לא- adhd gang מבינה אותכם
לול מי שאמר לא- adhd gang מבינה אותכם
במיוחד לא מתמטיקה
כן הרגו אותנו עושים לנו זום מ10 עד 13 וחצי ועוד מביאים 2 עבודות כל יום
לא אני לא מקשיב
כן
כן
איך לערוך תשובות בסטיפס
איך לעשות כל מיני דברים בזום
איך לרמות במבחן
איך לערוך תשובות בסטיפס
איך לעשות כל מיני דברים בזום
איך לרמות במבחן
באותו הנושא: