4 תשובות
אני לא עם בנייה אבל יש לי ציפורניים ארוכות,
האמת שאני םשוט נעזרת בהם
אבל לפני שאני עושה את זה אני מנקה את הציפורניים עם אלכוהול כגי שלא יהיה בקטריה
האמת שאני םשוט נעזרת בהם
אבל לפני שאני עושה את זה אני מנקה את הציפורניים עם אלכוהול כגי שלא יהיה בקטריה
חחח כן בטח
חחח יש לי בנייה ממש ארוכה ואני עדיין מצליחה להוציא שחורים
כן
אנונימית
באותו הנושא: