2 תשובות
קחי הכל בפרופורציה, אם את לא רוצה להיפגש איתה כל יום > תעמדי על זה ותאמרי לה את זה, בלי בושה.
תסבירי לה שאת צריכה את המרחב האישי שלך.
מעבר לכך, זה ממש מגניב.
תסבירי לה שאת צריכה את המרחב האישי שלך.
מעבר לכך, זה ממש מגניב.
וואי הייתה לי חברה כזאת עד שעברתי דירה,פשוט כל פעם שהיא תרצה לבוא אלייך ולא יהיה לך כח אלייה תמציאי תירוץ,זה יכול להיות כיף לפעמים שחברה גרה בבניין שלך
באותו הנושא: