5 תשובות
את יכולה להרזות גם אם רק תאכלי נכון ובריא . את תראי שהבטן שלך תרד. זה 90% תזונה 10% ספורט .
היא אומרת שהבטן שלה נפוח . ובתור אחת שהייתה מתאמנת המון אצל המאמנים הכי טובים בארץ 4-5 פעמים בשבוע . זה כמעט לא עוזר. היא יכולה להוריד בטן אם היא תאכל בריא.
שואל השאלה:
הקטע שאני עושה את זה כבר הרבה זמן (כושר ותזונה) אבל עכשיו חזרתי לעבוד ואני לא הולכת נורמלי והרגליים שלי כואבות ברמות אחרי העבודה, אז אין מצב שזה יעבור אם זה ימשיך ככה.אוף
אנונימית
לא הבנתי הן כואבות בגלל אימונים כי הן תפוסות. או שהן סתם כואבות ?
שואל השאלה:
כואבות בגלל העבודה, אני 10 שעות ברציפות על הרגליים ואני אף פעם לא מתרגלת לזה גם עם נעליים מתאימות.
בגלל שהן כואבות אני לא יכולה להתאמן.
אנונימית