7 תשובות
אני חושבת שבאורבניקה יש
טופ שופ( הייתה תקופה ש42 לא עלה עלי אבל 40 שם כן)
h&m
zara
באור מיקה המידות דיי דפוקות
חח אני מידה 42-44 :(
אז בדיוק שאלת גם בשבילי :)
אנונימית
כל חנות. מידה 40 זאת מידה מקובלת חח למה את מגזימה?
ברשקה, פול אנד בר, אמירקן איגל, קסטרו, hm, zara, טומי, טוונטי פור סבן, רנואר, ליוויס, סטראדיוואריוס, טוונטיפורסבן ואני יכולה להמשיך.
תיכנסי לכל חנות בגדים ותמצאי את המידה.
ואם אין, אני פיתה.
תמדדי לפני שאת קונה, תנסי מידה יותר מידה פחות
אורבניקה, טופ שופ, ליוויס, זארה, שיין, אסוס
שואל השאלה:
פרופורציות-חחח לא הגזמתי פשוט לגיל שלי זה נראה לי מידה קצת גדולה במיוחד שכל החברות שלי מידה 32-36...
אנונימית
אני פשוט לא חושבת שהגיל שלך משנה, או המידה שלך, פשוט תיהיי שלמה עם עצמך זה הכל, אין נכון או לא נכון חח