5 תשובות
אנשים מתים, קורה
לא יוריד
לא יוריד
יוריד לגמרי כי היא תמיד תיזכר בו ותאהב אותו
וודפאק למה לעזאזל שזה יוריד היא בן אדם לא צריך לפסול אותה על מות של מישהו אחר ..
אנונימית
יאפ, זה מוריד
זה די מובן כאילו שהיא עדיין אוהבת אותו , ושאם הוא היה חי היא הייתה איתו, אין מה להתייפיף. פשוט לא.
זה די מובן כאילו שהיא עדיין אוהבת אותו , ושאם הוא היה חי היא הייתה איתו, אין מה להתייפיף. פשוט לא.
מה, איך דבר כזה יכול להוריד?
אני בשוק מאנשים פה.
קודם כל אם הבן אדם נפטר והיא תהיה מוכנה להיות בזוגיות כנראה שהיא המשיכה הלאה והתגברה על המוות שלו, וזה בסדר אם תמיד יהיה לבן אדם הזה מקום בלב שלה אבל לאט לאט יעבור הזמן והיא תרצה אהבה חדשה מישהו חדש,
לדעתכם בגלל שחבר שלה נפטר זה אומר שלא מגיע לה אהבה בחיים האלה?
היא לא אשמה בזה.
ואם היא יוצאת עם מישהו חדש זה לא סתם כנראה היא רוצה להמשיך הלאה ולאהוב שוב.
לא , זה לא מוריד
אני בשוק מאנשים פה.
קודם כל אם הבן אדם נפטר והיא תהיה מוכנה להיות בזוגיות כנראה שהיא המשיכה הלאה והתגברה על המוות שלו, וזה בסדר אם תמיד יהיה לבן אדם הזה מקום בלב שלה אבל לאט לאט יעבור הזמן והיא תרצה אהבה חדשה מישהו חדש,
לדעתכם בגלל שחבר שלה נפטר זה אומר שלא מגיע לה אהבה בחיים האלה?
היא לא אשמה בזה.
ואם היא יוצאת עם מישהו חדש זה לא סתם כנראה היא רוצה להמשיך הלאה ולאהוב שוב.
לא , זה לא מוריד