6 תשובות
כולם מכוערים
אני כל כך מבינה אותך, החיים קצרים מידי בשביל לשנוא את עצמך עם כמה שזה נשמע קלישאתי. תסתכלי במראה ותגידי שאת יפה ואת תראי את השינוי. ברגע שתאהבי את עצמך את תקריני את זה לסביבה וכולם יאהבו אותך. חוץ מזה אני בטוחה שאת מהממת ואת פשוט לא שמה לב
לדעתי את יפה
אף אחד לא מושלם
לכולם יש יופי מסויים אולי לך זה יותר נסתר כי יש בך דברים יותר יפים(באופי) מהיופי שלך
יש כאלה שמכוערים מבחוץ יש כאלה שמכוערים מבפנים