8 תשובות
כן ;/
כבר הולכת ממזמן
כן
לא, מסתבר (הייתי אמור ללכת אבל היו שינויים של הרגע האחרון).
יום שלישי לא?
לפי מה שהבנתי כל הבתי ספר הולכים בימים אחרים
אני אשכרה אמור ללמוד מ 8 בבוקר עד פאקינג 4
אנונימי
אני לא כי אני בפנימייה וזה יותר בעייתי אצלנו
באותו הנושא: