4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אוהבת לחקור וללמוד זה משעמם אותי ומזכיר לי את הבית ספר, זה נשמע שטחי אבל ככה זה
אנונימית
חחח כן, מביך
די מביך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה זאת אומרת לחקור על זה?
אם אני רוצה לרקוד אני רוקדת, אם אני רוצה לצייר אני מציירת אם אני רוצה לשמוע מוזיקה אני שומעת
למה צריך ללמוד על זה?
אנונימית