11 תשובות
לא. אני בגיל 14 וחצי הייתי 1.55
נחשבת
ולא זה דיי גבוה אפילו
זה ממוצע - נמוך ואת יכולה עוד לגבוה
לא ככ, אבל גם לא גבוהה
לא זה רגיל
את בגובה ממוצע את האמת
ממוצע-נמוך
לא אני בת 15 , 1.56 :/
לגיל שלך זה גבוה
אם לא תמשיכי לגבוה ותישארי ככה אז זה ממוצע
הגובה הממוצע לגילך הוא 1.58 אז מי שאומר שזה ממוצע-נמוך לא מבין כלום
אנונימית