תשובה אחת
אפטר זה אחרי זמן מה בבסיס סגור את יוצאת לכמה שעות (יכול להיות גם הביתה) ואז חוזרת לבסיס

מיוחדת יש כמה סיבות, זו כמות ימים מוגדרת בהם את יכולה לעשות משהו- לרוב זה עבור חיילים בודדים/חצי בודדים ויש גם אירועים שמצריכים את זה

רגילה- בעיקר ללוחמים, אחרי תקופה בבסיס מקבלים כמה ימים של רוגע