3 תשובות
וואי אני הילדה הכי לא החלטית ביקום
ממליצה לעשות טבלה של יתרונות וחסרונו או כדאי ולא קדאי וזה אפשר להחליט ממש בקלות
ממליצה לעשות טבלה של יתרונות וחסרונו או כדאי ולא קדאי וזה אפשר להחליט ממש בקלות
שואל השאלה:
איך טוב? נמאס לי כל שנייה להחליף דעה לגביי הרצוו שלי אני באמת לפעמים מרגעשה שבאלי משו ופתאום לא באלי
איך טוב? נמאס לי כל שנייה להחליף דעה לגביי הרצוו שלי אני באמת לפעמים מרגעשה שבאלי משו ופתאום לא באלי
אנונימית
אולי תנסי להתייעץ עם חברות
באותו הנושא: