3 תשובות
וואי אני הילדה הכי לא החלטית ביקום
ממליצה לעשות טבלה של יתרונות וחסרונו או כדאי ולא קדאי וזה אפשר להחליט ממש בקלות
שואל השאלה:
איך טוב? נמאס לי כל שנייה להחליף דעה לגביי הרצוו שלי אני באמת לפעמים מרגעשה שבאלי משו ופתאום לא באלי
אנונימית
אולי תנסי להתייעץ עם חברות