8 תשובות
בדרכ אני משתדלת להסביר למה, אם הוא עשה משהו מזעזע והוא מבין את זה אני פשוט מנתקת קשר וזהו
פשוט לא מבזבז את הזמן ואת המחשבות שלי עליהם
פותחת את הכלוב ונותנת להם לברוח
מנתק את הקשר
היה מישהו שהיה לי ממש קשה לשחרר ממנו המשך שנתיים עד שהבנתי שאני יכולה למצוא עוד כל כך הרבה יותר טוב.
פשוט מחקתי שיחות ותמונות והורדתי עוקב בכל אפליקציה אפשרית (כן גם אם זה ילדותי זה עוזר)
ככה זה, רחוק מהעין רחוק מהלב
פשוט מחקתי שיחות ותמונות והורדתי עוקב בכל אפליקציה אפשרית (כן גם אם זה ילדותי זה עוזר)
ככה זה, רחוק מהעין רחוק מהלב
פשוט עושים סוויץ' כזה בראש ומרפים.
צריך לזכור שברגע שנשחרר באמת- נתן ללב שלנו הזדמנות להכניס אליו אנשים אחרים.
החיים שלי קצרים, אני לא יכולה לבזבז אותם ואת כל האנרגיות שלי על אנשים שבכלל לא ראויים לזה.
צריך לזכור שברגע שנשחרר באמת- נתן ללב שלנו הזדמנות להכניס אליו אנשים אחרים.
החיים שלי קצרים, אני לא יכולה לבזבז אותם ואת כל האנרגיות שלי על אנשים שבכלל לא ראויים לזה.
עם כמה שלא נעים פשוט מתחילים להיות יבשים כאלה אפילו קצת לסנן, לא ליצור קשר ואז לפעמים זה פשוט קורהה
באותו הנושא: