8 תשובות
נתפס שריר/ סתם כאב שיעבור
אנחנו לא רופאים לכי לקופח
שואל השאלה:
זה נפוח ממש
אנונימית
שואל השאלה:
כן כי ממש יש רופא פתוח עכשיו
אנונימית
אמרתי עכשיו?
רופא לא, בית חולים כן, אם זה נראה לך חמור תתקשרי לאמבולנס
שואל השאלה:
אין לך תשובה אל תענה מה הקטע סתם לבוא ולתקוף אף אחד לא אמר שאתם רופאים .. אם הייתי רוצה הייתי פונה אל רופא
אנונימית
א. אני בת.
ב. אף אחד לא תקף, אמרתי לטובתך ללכת.
ג. אז אל תלכי לרופא ותישארי עם רגל נפוחה.