7 תשובות
אומייגאד קורה לי אבל אז נישקתי אותם וגיליתי שהם רק ידידים, יש מצב שזה אצלך גם כמו אצלי
אפשרי אפשרי, היום אין לי שום רגש אליו כבר לא משנה כמה אפגש אדבר או יהיה איתו לא ארגיש כלום, אל תנסי לעשות דברים וזה וככה יעבור יותר מהר
רק אחרי שהקשר נותק.. ועדיין לקח לי שנים להתגבר
אנונימית
פשוט התרחקתי ממנו.. כי לא ידעתי מה לעשות ככ באותו רגע
אנונימית
הידידה הכי טובה שלי והחבר הכי טוב שלי כבר חודשיים שלוש ביחד
אני עדיין לא מבין איך
אחרי שהם היום הידידים הכי טובים 5 שנים!
אני עדיין לא מבין איך
אחרי שהם היום הידידים הכי טובים 5 שנים!
ירד לי ממנו לא יודעת איך
פשוט הבנתי שזה לא יקרה גם אם הוא בקטע
פשוט הבנתי שזה לא יקרה גם אם הוא בקטע
שואל השאלה:
אני חברה הכי טובה שלו כבר כמה שנים טובות. בשנה האחרונה התחילו הרגשות, סיפרתי לו. הבנתי שזה לא יקרה.
אני לא רוצה לנתק איתו את הקשר כי זה באמת קשר של פעם בחיים והוא מאוד חשוב לי!
אני חברה הכי טובה שלו כבר כמה שנים טובות. בשנה האחרונה התחילו הרגשות, סיפרתי לו. הבנתי שזה לא יקרה.
אני לא רוצה לנתק איתו את הקשר כי זה באמת קשר של פעם בחיים והוא מאוד חשוב לי!
אנונימית
באותו הנושא: